SOMMAR!

Tja, nu upptäcker jag ju att jag börjar få lite mer trafik, (tack mertrafik.se)..Så jag måste ju göra så att mina läsare fastnar..Frågan är bara hur jag ska göra för att dom ska återkomma??...Fler bilder? Mer om mitt och Viktors liv med 2 utvecklingsstörda katter? Vad? Ni som läser kan väl ställa en fråga eller skriva det ni vill läsa om? Skulle underlätta RIKTIGT mycket!=)
Hade iaf beslutsångest idag..köpa cola/ inte köpa cola. Slutade med inte. Tyvärr(A)
Hade iaf en trvlig stund med Laura idag också, vi var på badstranden! Ganska skönt att va där och roa sig.
Förövrigt så är det hapkidoträning ikväll, och efter det ska Älsk och spela rollspel. Så det blir promenad tillsammans med Johanna för mig!
Bild på Älsk♥ Snodde den från Laura!^^
Vi får väl se om ja skriver mer senare!
Lovelife/Ida

Kommentarer
Postat av: Får läsarna att fastna

Jag tycker att du ska skriva mer ofta och mer om dig själv.

Då blir det genast en aning mer intressant!

2011-06-17 @ 19:01:32
Postat av: sanna och wilma

hit ska vi kika in mer :-)

2011-06-18 @ 22:08:42
URL: http://tobelieve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0