Svar på tal.

Har nu fått kommentarer på mitt förra inlägg.En sak var att jag ska konfrontera denna personen.Saken är den att jag inte klarar av det. För jag vet att det i slutändan blir jag som får gråta. Fick ett tips om att skriva ett brev,jag skulle inte behöva skicka det om jag inte ville.Och det vill jag inte heller, för som sagt, ja må ha folk som är på min sida. Frågan är bara hur många som står för det. För jag vill inte stå ensam i slutet eller bli överkörd när jag då för en gångs skull skulle våga stå upp för mig själv, sen så är det ju så att jag inte tror att det kommer att bli någon förändring, för denna person är för stolt för att veta att den gjort fel eller liknande. Där nöjd med sitt val. Denna personen är nöjd med sitt val. Och jag får försöka låta de va så. Jag har trots allt någon som tagit över rollen, och som jag faktiskt kan lita på. För denna personen försvinner inte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Halloj!! Du vet att jag står bakom dig i alla lägen.. Gör det du känner att du vill göra =) Du vet hur jag har gjort,men jag har gett upp. Det är inte heller rätt.Det finns ingen rätt eller fel i vad VI gör..Du ska gå din egna väg, men jag stöttar dig hur du än gör... Men jag tror att om du ska konfrontera måste du vara stark som en oxe, för du får nog många på dig (du vet vad jag menar).. Ifall du vill ha min hjälp, är jag med dig tills du är nöjd =) För slut eller jättebra tror jag aldrig det blir. Älskar dig lillsyrran =) Ps. Vi har ju den "andra" hur det än blir :D

2011-06-13 @ 01:41:43
Postat av: swaxu

checka in min blogg!

2011-06-13 @ 01:56:22
URL: http://swaxu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med dig i alla lägen oavsett vad.Alla vi som vet håller på dig/er.Livet är inte lätt lr rättvist.Men det är inte ditt fel att det är som det är,vilket jag sagt förr men det tål att upprepas. =) Du vet vart jag finns om det är nåt,ALLTID,ALLTID finns jag för dig. Carpe diem!!!/mamma

2011-06-13 @ 18:52:42
Postat av: Nettan

Jo, så är det. Står bakom dej i alla lägen. Om du vill konfrontera så finns jag där för/med dej. Kramar i massor till mosters älskling. Love you fore ever!!

2011-06-13 @ 21:53:12
URL: http://nettas-blogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0