-.,-

Borde bli bättre på att blogga, jag menar, har ju all tid i världen till att göra det..Plus att jag lix ändå slösar bort min tid genom att sitta vid datorn..Känns bara inte så roligt när man inte får någon feedback..Jag menar ska jag måsta provocera som kissie eller Ami of sweden för att ni ska skriva kommentarer??
Isf är det tack och good bajs för mig, för ja tänker då fan inte bli en "hej hej kom och hjälp mig" som dom, där går min gräns iaf. Fast ...De kanske är värt ett försök??
*nananana titta på mig jag viker ut mig och tror att jag gör rätt det är alla andra som är pryda, nanananana ska sluta äta och nu lägger ja ut lite random bilder som inte har nåt med inlägget att göra*
Såå.....Funka de??
Funderar även på att skaffa denna hårfärg igen
Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, du är bäst syrran.. =) Köp färg då hjälper jag dig att färga håret om du vill =) Du ska va som du är, inte som nån nollåtta-brutta som är född med guldsked i munnen... <3 Kram

2011-05-22 @ 12:24:58
Postat av: Anonym

Provocera kan man göra utan att framstå som dum i huvudet! du är bäst som du är....Love Mamma

2011-05-22 @ 21:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0