-.,-.,

Vet ni vad jag hatar?? Hemlisar, saker som är hysch hysch, men utan någon anledning, ..Typ om man frågar nån vem dom pratar med i telefon, eller vart dom ska om dom ska ut eller vad dom pratar om med sina vänner och så, och de enda man får till svar är "nä ingen, nä ingenstans, nä men inget"..Vad är det för problem med att svara typ "jag pratar med den och den, nä men ja ska gå dit" osv?..Det är ju inte direkt farligt att ge ett normalt svar..Ja kanske omoget av mig som bryr mig, men det är en av sakerna jag hatar!!Ja, jag känner att jag måste få avreagera mig lite, har inte haft en bra vecka alls så jag har lust att bara skrika och slå sönder saker, oturligt nog så kan jag inte göra något av det..men skitsamma, nu ska jag inte slösa mer tid på att skriva ner min ilska i en liten sketen blogg...Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0