Bloggtorka..

..Är något jag inte skulle ha haft om jag skulle skriva om allt som hänt i mitt liv, men vissa saker vill man helt enkelt hålla för sig själv och sina nära och kära!=)....Däremot så kan ja ju säga att Molly löper och Max har missuppfattat det där med att sätta på....Han sätter nämligen inte på, utan han SITTER på...Vilket ser jävligt kul ut!..Men han lär sig väl så småning om..Och nej, ni behöver inte oroa er, det blir inge barn gjorda, Max skjuter lösa skott. Och så länge Molly håller käft så är jag nöjd. Fick även go middag hos svärfars idag, grillat!!MUMMA!! ..Och senare på kvällen fick jag besök av min kära mor och min syster, vi såg film och hade det riktigt mysigt!Viktor ville inte va med, han hade redan sett filmen. så han fick göra annat..Men lyckad kväll vare iaf!..Och nu vill jag att ni önskar mig lycka till för nu ska jag sitta i mörkret och se skräckis...CIAO!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för ikväll....mysigt mysa med dig älskade unge.Ni hade det så fint,jag blev glad & stolt & kanske drog en suck av lättnad oxå =)))sov gott älskar dig<3<3<3

2011-10-15 @ 23:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0