Woot woot

Kan ju säga att jag inte mår bra nånstans, började med förkylning i ca en månad, sen kom min kropp på att det inte räckte, så då fick jag bihåleinflammation, ringde på sjukan men fick inte hjälp. Dagen efter har jag så jävla ont så jag far på sjukan, läkaren knackar på min skalle och ger mig sedan pencilin. Men eftersom jag ska ta alla andra jävla mediciner samtidigt(rinexin,ppiller och kortisonspray) så har min mage blivit fucked up, så nu bor jag på toaletten också!! Jag är så jättejävla glad*not*..Åsså har jag tandvärk..

Jag hatar att vara sjuk...Förövrigt så har jag bloggtorka, vad vill ni att jag ska skriva om??
Så här ser det ut i mitt huvud just nu..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriv precis som du gör men oftare...jag gillar din blogg men jag e kanske fel person att lyssna på för jag e din mamma & gillar det mesta som du tar dig för att göra go gumma...LOVE!

2011-10-13 @ 23:02:35
Postat av: Anonym

Håller med mamma!!! :D <3

2011-10-14 @ 23:34:54
Postat av: Anonym

Håller med mamma!!! <3

2011-10-14 @ 23:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0