Mr. Perfect

Har fått höra flera gånger av mina vänner att dom väntar på "Mr.Perfect", och han ska ha perfekt hår perfekta ögon, ja allt ska vara perfekt.
Jag tror inte det finns någon sån Mr. Perfect. Ingen kan vara helt perfekt. Och nu tänker ni säkert att "jamen viktor då? Han är ju din Mr. Perfect." Och ja det är han, men det innebär inte att allt som har med han att göra är perfekt. Att han är min perfekta pojkvän innebär för mig att han älskar mig för den jag är,att han älskar mig trots mina brister och att vi tar oss igenom alla motgångar tillsammans, och att vi kan ha våra egna åsikter utan att bråka eller liknande. Att han finns där för mig då jag har det svårt, precis som jag finns där för honom, och att han respekterar mig och mina beslut. För visst kan vi ha våra diskussioner, men ett perfekt förhållande är inte som i filmer, man är inte alltid tillsammans och allt är frid och fröjd, det är något jag fått lära mig.Jag tror att det som hänt runt omkring mig har gjort mig starkare, gett mig mer vilja att kämpa när livet är tuft. Och det är jag glad över.

Kommentarer
Postat av: Lina

Kan inte annat än hålla med dig Ida! Ingen är perfekt, men det viktigaste är ju trots allt att man älskar varandra oavsett vad. Sen om man bor tillsammans så går det ju inte undvika att det blir en diskussion ibland. Det vore ju himla konstigt om man alltid tyckte lika om allting. Det viktigaste då är ju att man respekterar varandras olikheter, och det kan ju göra att man blir starkare tillsammans. Kan man inte respektera varandra så ska man inte vara tillsammans. Och man måste ju få visa sina känslor ibland, och man kan ju vara perfekta för varandra ;) Trots brister för det har nog alla människor. Och träffar man någon utan brister måste det ju vara en dröm haha.

Hoppas allt är bra och hälsa Viktor från mig! :)

2012-03-25 @ 21:07:15
URL: http://karlssonlinaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad jag blir stolt över dig mitt barn...rätt tänkt....du e så klok.älskar dig!

2012-03-25 @ 23:26:48
Postat av: Anonym

Klok och underbar är bara två av flera fantastiska ord som beskriver dig, Love you! <3

2012-03-30 @ 01:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0