Blir så jävla förbannad på dessa varghatare..

"Buhu vargen tog min hund, som sprang lös, i skogen, utan tillsyn..NU UTROTAR VI VARGEN!
 
Jaha, så bara för att vargen hittade nåt att käka/döda/vad fan som helst, så ska dom utrotas? Det är ju för fan naturens gång!...Visst förstår jag att man blir ledsen, man förlorar ju ett husdjur, en vän. Jag skulle bli jävligt ledsen om Max eller Molly skulle bli uppätna,vet faktiskt inte vad jag skulle göra om det hände, men en sak vet jag säkert, det är att jag inte skulle vilja döda varenda varg för det..Det är ju äta eller ätas, det är ju inte bara vargen som dödar..Sen tycker jag inte att hundar har något att göra i skogen, lösa, utan tillsyn. Oavsett om det är en jakthund eller inte. Vargarna skyddar sina hem, precis som vi skyddar våra. Sen det här med att vargarna dödar boskapsdjur..Jakthundar gör det MINST lika mycket. Min mormor hade en bondgård. Hon hade aldrig några problem med vilddjur, däremot JAKTHUNDAR.Så ni jägare som vill utrota vargen, håll koll på era egna hundar först! Sen så tycker jag att "vargen dödade min hund i skogen" är en jävligt dålig anledning till att utrota vargen. Skaffa ett liv istället för att sitta och sura.
 
Sådär ja, nu får ni väl hata mig, men detta är min åsikt och den står jag för!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dig syrran :D

2012-12-06 @ 01:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0