Jag ger upp..

Jag ger upp...Jag kämpar som en idiot med allt, för att få vardagen att funka, men det skiter sig..För varje gång jag lyckats med något så blir jag sjuk, sen hamnar jag på botten igen..Jag missar allt på skolan och ligger efter, för så fort jag lyckats komma ikapp så blir jag sjuk, sen ligger jag efter igen..Och nu på sista tiden har jag varit sjuk så jävla ofta så folk till och med ifrågasätter om jag faktiskt är sjuk, eller om jag bara är lat...Vet ni hur jävla mycket det svider att höra? Jag har varit sjuk ofta, ända sen jag var liten, och som mögelallergiker gör det ju inte saken bättre när det mest troligt är mögel där vi bor..Och jag blir så jävla less alla som kommer och frågar om jag skolkar osv, jag är inte hemma för att jag tycker det är kul, för det är det inte, jag kan inte gå ut, inte träffa vänner, jag orkar och kan ingenting..Och dom här jävla läkarna vi har gör inte ett piss, för det är ju jobbigt..Inte bara en gång jag varit dit och bett dom om hjälp med mina halsmandlar(det är där allt skit börjar,kan knappt svälja när dom är som värst), och jag tjatar och ber om att operera dom...Det enda dom lyckats med hittils är att se om jag hade halsfluss, vilket inte ens var vad jag kom dit för! Och att jobba med barn känns ju jättelätt när det bara krävs att en snorig unge tar i ett handtag som jag sen tar i, poff sen ligger jag med feber och allt som hör till.Sen är det inte bara förkylningar, utan magkatarr,migrän m.m...Nä, vill bara gräva ner mig och försvinna, för oavsett hur mycket jag vill och gör, så kommer jag ingen vart..
 
 
 
"Den som är frisk vet inte hur den sjuke lider"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0