kärlek

Du är tillsammans med- Viktor Norman
Och varför det- Kärlek? ♥
Har han fått något smeknamn av dig-
Sötbarn, Älskling, Kåtbock, snutt, Snuttälsk m.m =)

När blev ni tillsammans- 2009-07-16

Hur täffades ni-Vi umgås med samma vänner, åsså har vi gått i samma klass sen sjuan =)

Kände ni varandra innan ni blev ihop - Mjo, någorlunda iaf =}

Hur gammal är han- 17 år

Älskar du honom- Universum är ett litet knappnålshuvud jämfört med min kärlek till honom♥

Har du roligt med honom- Ja ofc!

Skulle du kunna bo med honom- självklart!!

Beskriv honom med tre ord- Det finns inte tillräckligt fina ord♥

Har du gjort ett sugmärke på honom-
Flera stycken(A)

Får han dig att skratta- Alltid =)

Säg ett ord hur du känner för honom- Lycka♥

Vad för slags filmer ser ni på ihop-
Alla möjliga=)

Får du fjärilar i magen när du ser
honom- Alltid=)

Vad är det finaste du fått av honom- Hans kärlek♥

Har ni samma humor- Jag tror inte att någon har samma sjuka humor som mig, men han skrattar iaf åt mina skämt (A) 


Planerar ni framtiden ihop- Ja det gör vi♥

Skulle han bli en bra pappa- Den bästa♥

Vad gjorde ni senast ni träffades- Vi åt nudlar =D 

Vad gör han när han inte är med dig- Spelar dator/rollspel/är med andra=)

Är du svartsjuk på andra tjejer- Det har hänt, men jag litar på honom nu, till 110%♥

Har ni bråkat nångång- Vi har diskuterat, men aldrig bråkat

Har ni haft ett uppehåll i erat förhållande- Nej, och det är jag glad över!♥

Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst- En vecka, tror jag.

Har ni samma åsikter om saker- Haha nej, definitivt inte. =)

Vem håller i fjärrkontrollen- Han på dagen, jag på natten ;) (misstolkning)

Går ni ut ofta- Vi är oftast hemma, mysigt det med =]

Har ni samma musiksmak- Båda är mer eller mindre allätare så =)

Är hans familj trevlig- Haha jag behöver inte ens fundera, JA! =)

Är han romantisk- Ja, det är han =]♥

Stöttar han dig med dina drömmar och mål- Ja det gör han♥

Har han någon fobi- Nej det tror jag inte, han har saker han inte tycker om, men ingen fobi?  

Gillar han sport- Nja, det tror jag inte, han är ingen sportnörd iallafall =) 

Är han en djurvän- Mjo, det är han =)De måste han, han är ju tillsammans med en  som knappt vill äta djur så =) 

Kan han sjunga- Sjunga kan alla =)

Spelar han nått instrument- Nej =)

Kan han laga mat-
Riktigt god =)♥

Är han envis- Ja, ganska

Tycker han om att resa-Nja, det tror jag inte, inte långa resor iaf =)

Vad gjorde han som fick dig att skratta sist- Vi skallade varandra xD

Vad är det sötaste han sa sist- Du är sötstämplad!♥













Kommentarer
Postat av: Ida

vad ni e söta ihop.. kram mamma

2010-05-02 @ 21:03:48
URL: http://idaaaaaas.blogg.se/
Postat av: Martina

Såklart att man misstolkar. xD Det e vi ju liksom experter på :P <3



P.S. Skitgulliga bilder <3 :*

2010-05-04 @ 21:48:03
URL: http://tinahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0